Pap Tünde (2022) Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által- Pap Tünde (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (612kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kereskedelmi tanulmányaim során, sokféle témakörben ismereteket szerezhettem, foglalkozhattam piackutatással, vállalati gazdaságtannal, vagy éppenséggel eladásmenedzsmenttel. A harmadik félévben találkoztam csak azzal a tárgyal, ami igazán le tudott kötni és amivel szívesen töltöm az időmet. A marketing mindig is közel állt hozzám, és mindig is érdekelt, hogy valósul ez meg az internet világában, illetve, hogy az online kampányok milyen hatással vannak a fogyasztókra. Voltam olyan szerencsés, hogy a gyakorlatomat az ALD Automotive Magyarország Kft.- nél tölthettem, ahol betekintést nyerhettem az online hirdetések szövegalkotásában, és az online kampányok elkészítési folyamatában. Maga a cég egyébként operatív lízinggel és flottakezeléssel foglalkozik. E mellett használt és új autók eladásával és bérbeadásával egyaránt. Partnereink zöme nagy vállalatokból áll, azonban magán személyek is szoktak tőlünk bérelni és vásárolni. Egyesek szerintem egy kampány megtervezése és kivitelezése gyerekjáték, azonban ha volt szerencséd részt venni egy ilyen munkában tudhatod, hogy ez közel sem igaz. A szakdolgozatomban többek közt ezt is fogom taglalni, hogy nem is egyszerű összeállítani egy online kampányt. Kezdetekben elemzem, hogy hogyan alakult ki a világháló és hogyan használjuk mai formájában, ugyanis ezen alap nélkül napjainkban nem lenne lehetőségünk online felületeken hirdetni. Több izgalmas témára is ki fogok térni. Először magára az online marketing kialakulására és eszközeire, majd egy igen jelentős részben az online kampányok megtervezésére, elkészítésére, viszonyára a fogyasztókkal, illetve kapcsolatára a kreativitással. El fogom látni önöket pozitív és negatív jellegű tanácsokkal egyaránt, természetesen saját tudásomhoz mérten, mivel még nekem is sok mindent kell megtanulnom a témakörben. A gyakorlati munkám során bepillantást nyerhettem a készítési folyamatba, így ma már elmondhatom, hogy nem csak elméletben sajátítottam el az iskolában tanultakat. Szakdolgozatom második felében bemutatnám az ALD Automotive Magyarország Kft.-t, illetve munkáimat a cégnél, melyet a primer kutatásommal zárnék. Én a kvalitatív kutatási területet választottam azon belül is a mély interjút, amely a cég marketing csoportjának vezetőjével készült. Itt elemezni fogom a kérdésekre adott válaszokat és leszűrök egy konklúziót, amelynek akár a későbbi munkáim során is hasznát tudom venni. Alapvetően a mélyinterjúban olyan kérdésekre fogjuk keresni a választ, amely kizárólag a kampány tervezésére és készítésére koncentrál. Például ki találja ki az aktuális kampány témáját és kivitelezését, mit helyeznek előtérbe a médiastratégiánál vagy éppen milyen időközönként készítenek reklámfilmet. Végül kifejtem a javaslattételem és egy összegzéssel zárom a dolgozatomat. Nyilván még sok gyakorlás és tanulás vár rám a szakmával kapcsolatban, azonban ha módomban áll szeretnék ezen a szakterületen elhelyezkedni és precíz odaadó munkával sikereket elérni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | hirdetések, kampányok, marketing-kampány, online marketing, világháló |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |