Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége

Csizmadia Dóra (2022) Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége.pdf] PDF
Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. ügyfélszolgálati kommunikációját, valamint marketing tevékenységét tanulmányoztam, hiszen szakmai gyakorlatomat a cégnél töltöttem le. Dolgozatomban első sorban fontosnak találtam, hogy egy összetettebb képet alkossak magáról a marketing fogalmáról, tisztázzam azt, hogy mi is az a marketingkommunikáció, majd kitértem a szolgáltatás-, valamint a közüzemi cégek marketing tevékenységeinek különböző területeire. Ezután bemutattam a céget névváltozás előtt és után is. Ezt követte a vállalat marketingje, ahol felsoroltam, milyen eszközöket használnak leginkább. Készítettem egy SWOT elemzést, majd egy primert kutatás, kérdőív formájában, amit online felületen végeztem, ezt kiértékeltem. Javaslattétellel zártam, itt megoldást kerestem arra, hogy hogyan lehetne a cég ügyeit hatékonyabban, a társadalom minden tagját bevonva, gyorsabban végezni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, kommunikáció, szolgáltatás, szolgáltatásmarketing, ügyfélkapcsolat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:50
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet