Csizmadia Dóra (2022) Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. ügyfélszolgálati kommunikációját, valamint marketing tevékenységét tanulmányoztam, hiszen szakmai gyakorlatomat a cégnél töltöttem le. Dolgozatomban első sorban fontosnak találtam, hogy egy összetettebb képet alkossak magáról a marketing fogalmáról, tisztázzam azt, hogy mi is az a marketingkommunikáció, majd kitértem a szolgáltatás-, valamint a közüzemi cégek marketing tevékenységeinek különböző területeire. Ezután bemutattam a céget névváltozás előtt és után is. Ezt követte a vállalat marketingje, ahol felsoroltam, milyen eszközöket használnak leginkább. Készítettem egy SWOT elemzést, majd egy primert kutatás, kérdőív formájában, amit online felületen végeztem, ezt kiértékeltem. Javaslattétellel zártam, itt megoldást kerestem arra, hogy hogyan lehetne a cég ügyeit hatékonyabban, a társadalom minden tagját bevonva, gyorsabban végezni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, kommunikáció, szolgáltatás, szolgáltatásmarketing, ügyfélkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |