Kakuk Dominika (2022) Ökomarketing tevékenység bemutatása és elemzése a Talajerőgazdálkodási Kft-n keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Kakuk Dominika_LH9uJQ_FOSZK_Mark.komm..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (715kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban egyre aktuálisabb, folytonosabb téma a környezettudatosság. Mindemellett a környezetünk fenntarthatósága egyre inkább feltörekvő tendenciát mutat. Hiszen mondhatni társadalmunk céljává vált. A környezetvédelem a mai világban egy fontos tényező az emberek életében, hogy figyeljenek környezetükre a jövő érdekében. A fogyasztókban is felerősödött, hogy tegyenek környezetükért, illetve, hogy olyan vásároljanak, amivel ó környezetüket, minimalizálja a szennyezéseket.Dolgozatom célja felhívni a figyelmet, arra, hogy szükség van változásokra a környezetünk érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | adatgyűjtés, alapelvek, cégstratégia, gazdasági környezet, környezetvédelem |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |