Ökomarketing tevékenység bemutatása és elemzése a Talajerőgazdálkodási Kft-n keresztül

Kakuk Dominika (2022) Ökomarketing tevékenység bemutatása és elemzése a Talajerőgazdálkodási Kft-n keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Kakuk Dominika_LH9uJQ_FOSZK_Mark.komm..pdf] PDF
Kakuk Dominika_LH9uJQ_FOSZK_Mark.komm..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (715kB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban egyre aktuálisabb, folytonosabb téma a környezettudatosság. Mindemellett a környezetünk fenntarthatósága egyre inkább feltörekvő tendenciát mutat. Hiszen mondhatni társadalmunk céljává vált. A környezetvédelem a mai világban egy fontos tényező az emberek életében, hogy figyeljenek környezetükre a jövő érdekében. A fogyasztókban is felerősödött, hogy tegyenek környezetükért, illetve, hogy olyan vásároljanak, amivel ó környezetüket, minimalizálja a szennyezéseket.Dolgozatom célja felhívni a figyelmet, arra, hogy szükség van változásokra a környezetünk érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: adatgyűjtés, alapelvek, cégstratégia, gazdasági környezet, környezetvédelem
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:50
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet