Bankmarketing bemutatása és elemzése a Budapest Bank példáján keresztül

Laczik Laura (2022) Bankmarketing bemutatása és elemzése a Budapest Bank példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat-Laczik Laura.pdf] PDF
Záródolgozat-Laczik Laura.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Témaválasztásom legszámottevőbb indoka, hogy a szakterületet közelinek érzem magamhoz, ezenfelül szakmai gyakorlatomat az akkor még Budapest Bank Zrt.-nél volt lehetőségem tölteni. Ennek köszönhetően személyesen is bele láthattam a banki világ valóságába és működésébe, valamint mélyebb tudást és szakértelmet sajátítottam el. Záródolgozatomban a banki szektor kapcsolatát vizsgáltam a marketinggel tanulmányaim során megszerzett tudás alapján.  Fontosnak tartom megjegyezni, hogy hatalmas fordulópont vette kezdetét 2022 áprilistól a bank életében, ugyanis egy hármas fúzió indult el a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarék Csoport összeolvadásával. A téma aktualitása felkeltette a kutatási érdeklődésemet, ebből fakadóan szerettem volna jobban bele ásni magam, hiszen úgy gondolom, hogy érdemes ezt a témakört vizsgálni újdonság tartalma miatt, mivel még nem dolgozták fel, így képes újat mutatni. Számos irodalom, illetve forrás áttekintése segítette a záródolgozatom megírását. További motivációként szolgált a jelenlegi kollégáim segítsége és támogatása.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bank, egyesülés, fogyasztó(k), fúzió(k), igények, marketing, reklámozás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:50
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet