Laczik Laura (2022) Bankmarketing bemutatása és elemzése a Budapest Bank példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat-Laczik Laura.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Témaválasztásom legszámottevőbb indoka, hogy a szakterületet közelinek érzem magamhoz, ezenfelül szakmai gyakorlatomat az akkor még Budapest Bank Zrt.-nél volt lehetőségem tölteni. Ennek köszönhetően személyesen is bele láthattam a banki világ valóságába és működésébe, valamint mélyebb tudást és szakértelmet sajátítottam el. Záródolgozatomban a banki szektor kapcsolatát vizsgáltam a marketinggel tanulmányaim során megszerzett tudás alapján. Fontosnak tartom megjegyezni, hogy hatalmas fordulópont vette kezdetét 2022 áprilistól a bank életében, ugyanis egy hármas fúzió indult el a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarék Csoport összeolvadásával. A téma aktualitása felkeltette a kutatási érdeklődésemet, ebből fakadóan szerettem volna jobban bele ásni magam, hiszen úgy gondolom, hogy érdemes ezt a témakört vizsgálni újdonság tartalma miatt, mivel még nem dolgozták fel, így képes újat mutatni. Számos irodalom, illetve forrás áttekintése segítette a záródolgozatom megírását. További motivációként szolgált a jelenlegi kollégáim segítsége és támogatása.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, egyesülés, fogyasztó(k), fúzió(k), igények, marketing, reklámozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |