Bendesch Maja Virág (2022) A közösségi média marketing hatékonysága a Tropicarium példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
BENDESCH MAJA ZÁRÓDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban először ismertettem az olvasóval, hogy napjaink legtermészetesebb eszköze az internet, hogyan született meg és vált a hétköznapi ember mindennapjainak és a cégek nélkülözhetetlen eszközévé. Ezután bemutattam a közösségi médiákat és a közösségi média marketing hatékonyságát és a hirdetések módjait vizsgáltam. A dokumentum első felében prezentáltam a legnépszerűbb és legtöbb felhasználóval rendelkező közösségi médiumokat majd ezután rátértem a közösségi média hirdetésekre és a legmodernebb hirdetési módra a fizetett influencer marketingre. Megnéztem az ilyen fajta marketing hatékonyságát. A dolgozatom második felében az ezt megelőző fejezeteket mutatom be gyakorlatban. Szakmai gyakorlatomat a Tropicarium falai között töltöttem és ennek példáján szeretném a modern marketing adta lehetőségeket szemléltetni, amit a cég is használt. Egy rövid, de annál érdekesebb cégtörténet után rátérek a marketing tevékenységeikre és a 7P marketing mix elemzést is elvégeztem a vállalatra vonatkozóan. Az ezt követő alfejezetben a cég SWOT elemzését írtam le, amiben feltüntettem az erősségeket, a gyengeségeket, a lehetőségeket, amivel fejlődhetne és végül a veszélyeket. Végeztem egy primer kutatást, amiben átfogó képet szerette volna kapni a látogatók közösségi média használatáról és arról, hogy honnan szerzik az információkat, illetve, hogy mit gondolnak a social média felületeken közölt tartalmakról és mire tartanának esetleg igényt, hogy milyen irányba fejlődhetne a cég. Ennek a kutatásnak az eredményét részletesen kielemezve megkaptam a válaszokat és az utána következő fejezetben javaslatokat tettem, amivel javíthatnának a megítélésen és kedvezhetnének a fogyasztók igényeinek kielégítésével maguknak is mivel ez nagyon érdekeltséget és nagyobb közösséget eredményezhet számukra, ezáltal több profithoz is juthatnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | hirdetések, információszerzés, közösségi média, marketing, online marketing, szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |