A nonprofit szervezetek online marketing tevékenységei és annak változása a Covid-19 hatására az AIESEC MKE példáján keresztül

Csuri Viktória (2022) A nonprofit szervezetek online marketing tevékenységei és annak változása a Covid-19 hatására az AIESEC MKE példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Csuri Viktória - Záródolgozat.pdf] PDF
Csuri Viktória - Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (670kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban feltártam, hogy hogyan működnek a nonprofit szervezetek és milyen marketing tevékenységekkel foglalkoznak. Ezek mellett ismertettem az online marketing széleskörű lehetőségeit és az online marketing eszközeit, számomra is meglepő volt, hogy mennyire sokszínű és egyénre szabható lehetőségeket ad az online tér marketing szempontból. Rengeteg lehetőség van arra, hogy megtaláljuk a szervezetünknek legmegfelelőbb marketing eszközt. A nonprofit szervezetek is egyre gyakrabban használják az online felületeket és megtalálják a számukra leghasznosabb tevékenységeket, amellyel népszerűsíteni tudják szervezetüket és annak tevékenységeit, vízióját. A Covid-19 világjárvány nagy hatással volt az életünkre és a marketing tevékenységek alakulását is jelentősen meghatározta. A vállalatok és szervezetek rengeteget tanulhattak az online marketingről az elmúlt kettő évben, és ezeket a tanulságokat eredményesen tudják kamatoztatni a jövőben is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: AIESEC, koronavírus-járvány (COVID-19), marketing, nonprofit szervezet(ek), online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:50
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet