Csuri Viktória (2022) A nonprofit szervezetek online marketing tevékenységei és annak változása a Covid-19 hatására az AIESEC MKE példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Csuri Viktória - Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (670kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban feltártam, hogy hogyan működnek a nonprofit szervezetek és milyen marketing tevékenységekkel foglalkoznak. Ezek mellett ismertettem az online marketing széleskörű lehetőségeit és az online marketing eszközeit, számomra is meglepő volt, hogy mennyire sokszínű és egyénre szabható lehetőségeket ad az online tér marketing szempontból. Rengeteg lehetőség van arra, hogy megtaláljuk a szervezetünknek legmegfelelőbb marketing eszközt. A nonprofit szervezetek is egyre gyakrabban használják az online felületeket és megtalálják a számukra leghasznosabb tevékenységeket, amellyel népszerűsíteni tudják szervezetüket és annak tevékenységeit, vízióját. A Covid-19 világjárvány nagy hatással volt az életünkre és a marketing tevékenységek alakulását is jelentősen meghatározta. A vállalatok és szervezetek rengeteget tanulhattak az online marketingről az elmúlt kettő évben, és ezeket a tanulságokat eredményesen tudják kamatoztatni a jövőben is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | AIESEC, koronavírus-járvány (COVID-19), marketing, nonprofit szervezet(ek), online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |