Kiss Bálint (2022) A Garamvári Szőlőbirtok digitális marketing kommunikációjának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Szakdolgozat_Kiss Bálint_A Garamvári Szőlőbirtok digitális marketing kommunikációjának elemzése.pdf Download (2MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról - Kiss Bálint.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (114kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat első fejezetében a digitális kommunikációval, valamint az online marketinggel foglalkozom részletesebben. Igyekszem feltárni, hogy mi lehet a kommunikáció célja, illetve hogyan kapcsolódik mindez a marketing területéhez, és annak milyen eszközeivel lehet elérni hatékonyan az embereket. Mivel a szakdolgozat témája elsősorban a digitális kommunikációt boncolgatja, ezért az online eszközökre jobban kitérek, a közösségi média felhasználási lehetőségeit alaposabban bemutatom. Az elméleti áttekintést követően, a második fejezetben a Garamvári Szőlőbirtok marketingkommunikációját, marketingtevékenységét elemzem részletesen. A Garamvári Szőlőbirtok egy három generációs családi vállalkozás, amely saját borok és pezsgők készítésével foglalkozik. Egy esettanulmányon keresztül szeretném bemutatni, hogy milyen lehetőségek rejlenek a közösségi média kommunikációban, így a márka marketing megjelenéseit helyezem fókuszba, a teljesség igénye nélkül. A kutatás során megvizsgáltam a vállalkozás Facebook, Instagram és YouTube csatornáit, ezen platformokon közzétett bejegyzéseit, továbbá a Szőlőbirtok honlapját annak érdekében, hogy a digitális kommunikációjukról teljes képet tudjak adni. Bemutatom a márkát, annak történetét, kommunikációs tevékenységét, illetve hogy milyen online kommunikációs eszközöket, üzeneteket használ célközönségének megszólítására.A saját kutatómunka kiegészítéseként készítettem egy mélyinterjút a Garamvári Szőlőbirtok egyik marketinges munkatársával, aki maximális rálátással rendelkezik a márka tevékenységeire, kampányaira nézve. A dolgozat célja, hogy egy átfogó elemzést adjon a digitális kommunikációról, a közösségi média marketingről, feltárja a Garamvári Szőlőbirtok marketingtevékenységében észlelt erősségeket, valamint hiányosságokat, és ötleteket adjon ezutóbbi javítására, hatékonyabbá tételére. A dolgozat záró fejezeteiben egy valós, kézzel fogható marketingterv létrehozására teszek kísérletet, részletesen kifejtve a fejlesztésre szoruló területeket, amely segítségével a választott vállalkozás hatékonyabbá teheti marketingkommunikációját az online térben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, esettanulmány, Garamvári Szőlőbirtok, közösségi média, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41509 |
Actions (login required)
Tétel nézet |