Bendik Vivien (2022) Marketingstratégia és kommunikációs lehetőségek bemutatása a hazai kisvállalkozások életében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Bendik_Vivien_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (700kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a hazai kisvállalkozások stratégiaalkotási lehetőségeit, módszereit és eszközeit vizsgálja. A stratégiaalkotás elméleti hátterének bemutatásával megteremti a szakdolgozat kutatásának alapját, amely a vállalkozók stratégiai ismeretére, tudatos stratégiaalkotására irányul feltételezve azt, hogy a nagyvállalati és a kisvállalati stratégiaalkotás közti különbségek nem szignifikáns. A kutatás során lefolytatott interjúsorozat azonban rávilágított a két szegmens közti különbségekre, azok üzleti eredményre gyakorolt hatására. A szakdolgozat célja, hogy bemutasson egy olyan módszertant, amellyel hatékonyan és sikeresen tudnak tervezni a hazai kisvállalkozások üzleti- és marketingstratégiát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | helyzetelemzés, kisvállalkozások, marketingstratégiák, portfólióelemzés, pozícionálás, szegmentálás, termékstratégia, üzleti stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |