Marketingstratégia és kommunikációs lehetőségek bemutatása a hazai kisvállalkozások életében

Bendik Vivien (2022) Marketingstratégia és kommunikációs lehetőségek bemutatása a hazai kisvállalkozások életében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bendik_Vivien_szakdolgozat.pdf] PDF
Bendik_Vivien_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (700kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a hazai kisvállalkozások stratégiaalkotási lehetőségeit, módszereit és eszközeit vizsgálja. A stratégiaalkotás elméleti hátterének bemutatásával megteremti a szakdolgozat kutatásának alapját, amely a vállalkozók stratégiai ismeretére, tudatos stratégiaalkotására irányul feltételezve azt, hogy a nagyvállalati és a kisvállalati stratégiaalkotás közti különbségek nem szignifikáns. A kutatás során lefolytatott interjúsorozat azonban rávilágított a két szegmens közti különbségekre, azok üzleti eredményre gyakorolt hatására. A szakdolgozat célja, hogy bemutasson egy olyan módszertant, amellyel hatékonyan és sikeresen tudnak tervezni a hazai kisvállalkozások üzleti- és marketingstratégiát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: helyzetelemzés, kisvállalkozások, marketingstratégiák, portfólióelemzés, pozícionálás, szegmentálás, termékstratégia, üzleti stratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:50
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet