Online Marketing DIESEL MOBIL Ipari Kereskedelmi Kft.

Varga Neldietta Yevette (2022) Online Marketing DIESEL MOBIL Ipari Kereskedelmi Kft. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

A szálloda vagy hotel, esetleg motel más néven szálláshely az otthonuktól átmeneti időre távol levőknek szállást adó intézmény, amely többnyire ellátást, kiszolgálást nyújt, ellenszolgáltatásért. Egy korábbi definíció szerint: „A szálloda olyan létesítmény, ahol az utazó fizetés ellenében lakhat, legtöbb esetben -otthontól való távolléte alatt- étkezhet. A szállodákat a szolgáltatásuk színvonala alapján osztályozzák.Szállodai funkció lehet szállásadás, amely magába foglalja a: pihenést, alvást, tisztálkodást, hírközlést (például rádió, televízió, telefon), vendégszolgálatot.Lehet még a vendéglátás, amely magbába foglalja a szobaszervízt, szórakoztatást, éttermi szolgáltatást, napközbeni ellátást, rendezvények lebonyolítását.Esetlegesen lehet egyéb funkció is, mint például az utazási iroda szolgáltatás, ruha kitisztítás, pénzváltás, gépkocsi parkolás, idegenforgalmi élmény megszervezése, üzleti szolgáltatások (szállodai árusítás) is.Szállodai kommunikáció: Manapság a szállodai kommunikáció javát az interneten, vagyis online bonyolítják le mert így a legegyszerűbb és talán a leggyorsabb is a foglalás pillanatától. A hotelekben a kommunikáció a legtöbbször a vendég és a recepciós között történik mivel a többi szállodai dolgozóval a vendég nem, vagy csak nagyon ritkán találkozik.Nagyon fontos a vendégekkel kialakítani a jó kapcsolatot, mivel az a vendég talán lehet visszatérő is, akár ajánlhatja családtagjainak, a barátainak és az ismerőseinek is a szállodát így a verbális kommunikáció használatával, elégedettségének megemlítésével vonzhat be a szállodának új vendégeket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Zelena András
Belső
főiskolai docens; Kommunikáció Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: hotel marketing, online marketing, szálláshely, Timon Hotel, válság, vírus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:50
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet