Balkó Marcell Gábor (2022) A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. cégen belüli beszerzés és a marketingkommunikációs eszközök kapcsolata és együttes kihatása a kereskedelemre. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat_Balkó Marcell Gábor.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Zárodolgozatom célja, hogy bemutassam egy a Magyarországon megtalálható multinacionális cég, név szerint SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. felépítését. Ezenfelül ismertessem a szakmai gyakorlati helyem áltat szerzett tapasztalatok folytán, hogy milyen munkafolyamatokon keresztül jut el egy adott cikk a polcokra és ezáltal érintve és fokuszálva a beszerzés és marketing kommunikációs eszközök közötti kapcsolatra. A kutatási kérdéseimre választ keresek, hogy a Magyarországon lévő fogyasztói bázis, milyen módon informálódik a saját márkás termékekről. Ezentúl választ keresek, hogy milyen véleménnyel bírnak irántuk, avagy milyen arányban találhatóak meg a vállalatnál a Food és Non Food termékek a polcokon és ezek közt a hazai és import árucikkek megoszlását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | árstratégia, belső vállalati folyamatok, beszerzési stratégia, beszerzési tevékenység, marketingkommunikáció, vállalati stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |