A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása

Fabók Zsófia (2015) A budapesti street food vállalkozások marketingstratégiájának összehasonlítása. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Fabók_Zsófia_Szakdolgozat.pdf] PDF
Fabók_Zsófia_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (4MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Keresekedelem és Marketing szak

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: marketingstratégia , street food, Kolbice, Leves Pont, Zing Burger
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2015. Dec. 07. 15:53
Last Modified: 2016. Jan. 27. 14:46

Actions (login required)

View Item View Item