Drágár Dominika (2022) A közösségi média megjelenése a sportkommunikáció területein. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A közösségi média megjelenése a sportkommunikáció területein.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A témakör, amelyre a választásom esett az intenzíven fejlődő média és a tömegeket magával ragadó sport közötti kommunikáció vizsgálata. Ezen belül a sportolók, sportegyesületek közösségi média platformjain való megjelenése. A sport jelentős része egy nemzet kultúrájának, hiszen az élsportolók elismerésre méltó eredményeikkel az egész társadalomra példaértékű hatást gyakorolhatnak. Ezért fontos a versenyzők számára, hogy mit közvetítenek a társadalom felé, amit elsősorban a média által sugároznak. Ehhez szükség van a közszereplésre, amely kellő tapasztalattal és tárgyi tudással hatékony kommunikációt eredményez a közönséggel. Szerettem volna jobban bele látni abba, hogy a médiában megjelenő sportolók, sportcsapatok mennyire vannak tudatában a média működésének, mennyire használják célzottan, esetleg előnyükre tudják-e fordítani a közösségi médiát. Voltaképpen ahhoz, hogy a közvetített értékeik eljussanak a társadalom résztvevőihez szükséges a közszereplés és hogy tudatosan használják a médiát. A témát áthatóbban szerettem volna megismerni a sportvilág szereplőinek médiában / közösségi média szféráiban közvetített üzeneteiről és arról, hogy milyen hatást gyakorolnak a sportolók a közösségi médián keresztül a társadalomra, illetve, hogy a közösségi média hogyan befolyásolja a hazai sportvilág és szereplőinek az életét. Információt szerettem volna kapni arról, hogy a nemzeti sportolóink, csapataink milyen mértékben vesznek részt a közösségi kommunikációban, illetve mi jellemzi a médiához kapcsolódó hozzáállásukat továbbá, hogy a közösségi publikációs lehetőségek tekintetében az elmúlt időszakban/évtizedekben milyen szemléletváltás történt és ezeket a változásokat mennyire követik, vagy akarják bevonni az életükbe a sportolóink.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, hivatásos sportolók, kommunikáció, közösségi média, média, sport |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |