Vendéglátásmarketing elemzés a Rebati Group Kft-ben

Egri Bernadett (2022) Vendéglátásmarketing elemzés a Rebati Group Kft-ben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of 2022Egri.Bernadett.záródolgozat..pdf]
Előnézet
PDF
2022Egri.Bernadett.záródolgozat..pdf

Download (856kB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat,EB.pdf] PDF
nyilatkozat,EB.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (208kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban szerettem volna egy átfogó képet mutatni a szolgáltatás, és azon belül is a vendéglátásmarketingről, egy adott vállalkozáson keresztül, amelyet én választottam, és ahol eltöltöttem a szakmai gyakorlatomat. Legfőképpen  a marketing stratégia szükségességére kerestem a választ, az összegyűjtött tudás és tapasztalatok alapján kijelenthető, hogy szükség van minden szolgáltató szektornak egy jól működő marketing stratégiára. Ezt a kutatásom is alá támasztja, hiszen az alkalmazott különböző módszerek segítségével nagyobb arányban értek el sikerességet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, étterem, marketing, szolgáltatás, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:49
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:49
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41479

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet