Egri Bernadett (2022) Vendéglátásmarketing elemzés a Rebati Group Kft-ben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet  | 
            
              
PDF
 2022Egri.Bernadett.záródolgozat..pdf Download (856kB) | Előnézet  | 
          
| 
              
PDF
 nyilatkozat,EB.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (208kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban szerettem volna egy átfogó képet mutatni a szolgáltatás, és azon belül is a vendéglátásmarketingről, egy adott vállalkozáson keresztül, amelyet én választottam, és ahol eltöltöttem a szakmai gyakorlatomat. Legfőképpen a marketing stratégia szükségességére kerestem a választ, az összegyűjtött tudás és tapasztalatok alapján kijelenthető, hogy szükség van minden szolgáltató szektornak egy jól működő marketing stratégiára. Ezt a kutatásom is alá támasztja, hiszen az alkalmazott különböző módszerek segítségével nagyobb arányban értek el sikerességet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | 7P modell, étterem, marketing, szolgáltatás, vendéglátás | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:49 | 
| Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:49 | 
| URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41479 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
