Fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők szemüvegvásárlás során

Tóth Kornél (2022) Fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők szemüvegvásárlás során. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Zarodolgozat-TothKornel(T1IT7W).pdf] PDF
Zarodolgozat-TothKornel(T1IT7W).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Alábbi dolgozatomban megvizsgálom alapvetően a fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezőket, és a feltárt szempontrendszer alapján szintén megvizsgálom, hogy a magyar emberek milyen folyamat mentén gondolkodnak, ha új szemüveget szeretnének vásárolni maguknak. Témámon belül külön kitérek a magyar fogyasztók „jellemfejlődésére” mely az elmúlt évtizedeket foglalja magába, illetve a jelenlegi fogyasztói magatartásukra. Lényegében azt kutatom, hogy a magyar fogyasztók hogyan viselkednek szemüvegvásárlás során, illetve milyen reakciókat váltanakt ki belőlük a különböző szituációk.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oravecz Titanilla Éva
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztói döntés, látásprobléma, optika, szemüveg, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:49
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet