Tóth Kornél (2022) Fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők szemüvegvásárlás során. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Zarodolgozat-TothKornel(T1IT7W).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Alábbi dolgozatomban megvizsgálom alapvetően a fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezőket, és a feltárt szempontrendszer alapján szintén megvizsgálom, hogy a magyar emberek milyen folyamat mentén gondolkodnak, ha új szemüveget szeretnének vásárolni maguknak. Témámon belül külön kitérek a magyar fogyasztók „jellemfejlődésére” mely az elmúlt évtizedeket foglalja magába, illetve a jelenlegi fogyasztói magatartásukra. Lényegében azt kutatom, hogy a magyar fogyasztók hogyan viselkednek szemüvegvásárlás során, illetve milyen reakciókat váltanakt ki belőlük a különböző szituációk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói döntés, látásprobléma, optika, szemüveg, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:49 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:49 |
Actions (login required)
Tétel nézet |