Váradi Eszter Zsófia (2022) Cukorbetegek tájékoztatása online közösségi felületeken. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Váradi Eszter Zsófia Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
A cukorbetegek nagy százaléka nem tájékozódik a betegségével kapcsolatban, nincs tisztában az őket érintő jogosultságokkal és azt sem tudják, hogy miért fontos számukra a rendszeres vércukormérés. Azonban sok mindenben segítségükre lenne a megfelelő információnyújtás, mert a diabétesz egy nagyon elterjedt, de megelőzhető és kordában tartható betegség. A cukormérőket forgalmazó cégek marketing tevékenysége igencsak kiforratlan. Dolgozatomban 7P elemzés segítségével megvizsgáltam egy, a magyar piacon jelenlévő, cukormérő készülékeket forgalmazó cég marketing tevékenységét. Elemeztem a szervezet marketingstratégiájának erősségeit és gyengeségeit. Majd ezután kérdőív segítségével, megkérdeztem egy 200 fős cukorbetegségben érintett csoportot, hogy milyen témák és információk érdekelik őket a betegségükkel kapcsolatban. Továbbá, kitértem arra is, hogy érdemes-e influenszer marketing segítségével népszerűsíteni egy cukormérőt vagy a cukormérés gyakoriságának fontosságát a közösségi média felületeken. Arra a következtetésre jutottam, hogy az elemzésemben résztvevő cég online marketing tevékenységét érdemes fejleszteni, igény lenne a cukorbetegek részéről a megfelelő tájékoztatásra bizonyos témák tekintetében. Az influenszer marketing pedig csak kis részben kiaknázható terület a vállalat számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, diabétesz, influenszer marketing, közösségi média, marketingstratégia, online marketing, vércukormérés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:49 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:49 |
Actions (login required)
Tétel nézet |