A Swicongroup munkáltatói márkája

Harsányi Tamás (2022) A Swicongroup munkáltatói márkája. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Harsányi Tamás Záródolgozat_OM5A59.pdf] PDF
Harsányi Tamás Záródolgozat_OM5A59.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (566kB)

Absztrakt (kivonat)

A Swicongroup IT szolgáltató cégként hivatkozik magára és ami megkülönbözteti őt a többi hasonló cégtől, az abban rejlik, hogy még a 2010-es évek elején a fejvadászat dívott a hasonló cégeknél, addig a Swicongroup már akkor a munkaerő kölcsönzésben és az outsourcing-ban látta a jövőt. Hamarabb léptek ebbe az irányba, mint bármelyik más hasonló vállalkozás és sikerük minden esetben a minőségen és nem csak a mennyiségen alapult. Ez azért is fontos, mert manapság a munkavállalók irányítják a piacot a fehér galléros munkák között. Ezt a helyzetet felismerve alakította ki toborzási folyamatait a Swicongroup, melyben kiemelt hangsúlyt kap a jelölt kommunikáció és már az előzetes kép megjelenése a jelölt oldalán a szervezetről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: employer branding, generációk, kommunikáció, marketing, Munkáltatói márka
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:49
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet