Harsányi Tamás (2022) A Swicongroup munkáltatói márkája. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
| 
              
PDF
 Harsányi Tamás Záródolgozat_OM5A59.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (566kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
A Swicongroup IT szolgáltató cégként hivatkozik magára és ami megkülönbözteti őt a többi hasonló cégtől, az abban rejlik, hogy még a 2010-es évek elején a fejvadászat dívott a hasonló cégeknél, addig a Swicongroup már akkor a munkaerő kölcsönzésben és az outsourcing-ban látta a jövőt. Hamarabb léptek ebbe az irányba, mint bármelyik más hasonló vállalkozás és sikerük minden esetben a minőségen és nem csak a mennyiségen alapult. Ez azért is fontos, mert manapság a munkavállalók irányítják a piacot a fehér galléros munkák között. Ezt a helyzetet felismerve alakította ki toborzási folyamatait a Swicongroup, melyben kiemelt hangsúlyt kap a jelölt kommunikáció és már az előzetes kép megjelenése a jelölt oldalán a szervezetről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | employer branding, generációk, kommunikáció, marketing, Munkáltatói márka | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:49 | 
| Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:49 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
