Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken

Árvai Ádám (2022) Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat - Árvai Ádám (2022).pdf] PDF
Záródolgozat - Árvai Ádám (2022).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom fő célja az volt, hogy bemutassa a közösségi médiaoldalak és az influencer marketing hatását a társadalmunk legfontosabb rétegére, a fogyasztókra. Elsőként a marketing létezésének kezdetét vizsgáltam, és hogy egy közel 100 év elteltével, mennyit is változott a marketing stratégia és a kommunikáció. A dolgozatom további részében az Influencer marketing létrejöttét és annak létezését és hatását vizsgáltam.Ezt követően A decentralizált hálózatokon alapuló metaverzum fogalmát és jövőbeli lehetőségeit boncolgattam. A záródolgozatom második felében primer kutatást végeztem, melyben az emberek véleményét kértem ki a közösségi média felhasználási szokásaikról és az influencer marketingről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: influencer marketing, közösségi média, marketing, marketingkommunikáció, metaverzum, NFT
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:49
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet