A vállalat bemutatása a szolgáltatásmarketing marketingmixén keresztül

Nagy Klaudia (2022) A vállalat bemutatása a szolgáltatásmarketing marketingmixén keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Nagy_Klaudia_A5SR5Z_Záródolgozat_2022.pdf] PDF
Nagy_Klaudia_A5SR5Z_Záródolgozat_2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A 4P-t magába foglaló marketing mix tudását kiterjesztve a 7P-re sikerült megismerhetnem és bemutatnom, hogyan is épül fel egy vállalkozás marketing és kereskedelmi tevékenysége. Bemutattam a vizsgált vállalat marketingtevékenységét a marketing mix 7P elemén keresztül. Majd a záródolgozatom végén, annak összegzéseként egy SWOT elemzést végeztem. Ezeket sorra véve megfigyelhettem, hogy a vizsgált vállalatnak milyen erősségei, gyengeségei vannak és rájuk milyen lehetőségek és veszélyek várnak, külső hatások eredményeképpen.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, ármarketing, honlap - weblap, kommunikációs módszerek, marketingmix, szolgáltatás, szolgáltatásmarketing, termékpolitika, vásárlói elégedettség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:49
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet