Nagy Klaudia (2022) A vállalat bemutatása a szolgáltatásmarketing marketingmixén keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Nagy_Klaudia_A5SR5Z_Záródolgozat_2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A 4P-t magába foglaló marketing mix tudását kiterjesztve a 7P-re sikerült megismerhetnem és bemutatnom, hogyan is épül fel egy vállalkozás marketing és kereskedelmi tevékenysége. Bemutattam a vizsgált vállalat marketingtevékenységét a marketing mix 7P elemén keresztül. Majd a záródolgozatom végén, annak összegzéseként egy SWOT elemzést végeztem. Ezeket sorra véve megfigyelhettem, hogy a vizsgált vállalatnak milyen erősségei, gyengeségei vannak és rájuk milyen lehetőségek és veszélyek várnak, külső hatások eredményeképpen.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, ármarketing, honlap - weblap, kommunikációs módszerek, marketingmix, szolgáltatás, szolgáltatásmarketing, termékpolitika, vásárlói elégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:49 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:49 |
Actions (login required)
Tétel nézet |