Az online értékesítés bevezetése és eddigi tapasztalatai a Fehér Kegytárgy Kft. gyakorlatában

Vella Márton (2022) Az online értékesítés bevezetése és eddigi tapasztalatai a Fehér Kegytárgy Kft. gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat - Vella Márton.pdf] PDF
Záródolgozat - Vella Márton.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (772kB)

Absztrakt (kivonat)

2020-ra az online vállalkozások közel két harmada rendelkezett már online jelenléttel. (KSH, 2021) Az internetes jelenlét napjainkra már elengedhetetlen, mi több hiánya egyenesen piaci hátrányként értelmezhető. A vállalatok digitalizációját az Európában 2020 óta tartó COVID-19 pandémiás helyzet is sokban elősegítette.Bár online értékesítés nem kizárólagosan webáruházon keresztül folytatható, kétségkívül ez az egyik leg elterjedtem és legprofesszionálisabb módja. Tanulmányomban az online értékesítés bevezetését mutatom be a Fehér Kegytárgy Kft. gyakorlatában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kopcsay László
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: katolikus egyház, kiskereskedelem, kisvállalkozások, nagykereskedelem, online értékesítés, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:49
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet