A marketing és minőségügy kapcsolata - az irányítási rendszerek belső és külső felülvizsgálatának elemzésén keresztül

Bittóné Kasos Hajnalka (2022) A marketing és minőségügy kapcsolata - az irányítási rendszerek belső és külső felülvizsgálatának elemzésén keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of avdhA3-8dd0938a-e9fa-40be-816f-afa4600dc43e.pdf] PDF
avdhA3-8dd0938a-e9fa-40be-816f-afa4600dc43e.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Összegzés Számomra azért ad többet a Grundfos, mert büszkévé tesz, hogy mindent megtesz a vállalat a környezetvédelemért. Fontos számára az újrahasznosítás és a hulladék szelektálás, azért, hogy bolygónk továbbra is életben maradjon. Sikerének töretlensége abban rejlik, hogy vevői elégedettsége a legfontosabb számára, ezért pontosan megtesz mindent azért, hogy dolgozói is megfelelő oktatásban, fejlődésben részesüljenek. Folyamatosak a rendszer és a folyamat auditálások, amelyek pontosan megtervezett időkben zajlanak, és az ezekből származott eredmények, kimutatások készítése, hiba esetén az okok feltárása/ gyors reagálása és megoldása. És mind ez, egy családi vállalkozásból indult, amelyből alapítványi vállalatként nőte ki magát. Tulajdonosai a mai napig az alapító örökösei 88%-ban. Több, mint 65 országban van jelen és 19.000 főt foglalkoztató nagyvállalatról beszélünk. A visszajelzések pontosan azért kellenek, hogy gyengeségeinket kijavítsuk. Még inkább egy család-barát munkahelyet teremteni, amiről a dolgozók elmondhatják, hogy biztonságos, hogy sajátjukként érzik. Egy olyan belső kommunikációt létrehozni, amelyben a dolgozók érzékelik annak súlyát, hogy ők is bizonyos szinten egy szolgáltatást teljesítenek, hogy vevőink elégedettek legyenek a legyártott termékekkel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Belső
Mesteroktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: makrokörnyezet, marketingkommunikáció, mikrokörnyezet, minőségügy, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet