Kiss Anna (2022) A Decathlon imázs képének érvényesülése a családos, és az önálló életvitelt folytató felnőttek körében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat-Kiss Anna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (801kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Decathlon egy francia érdekeltségű sportáruház lánc, amely sikeres vállalatként működik több országban, köztük Magyarországon is. Sikerességének titka, hogy a marketingkommunikációs eszközein keresztül több célcsoportot céloz meg, mégis akiket a legjobban megszólít, azok a családosok. Így minden adott ahhoz, hogy pozitív imázs kép alakuljon ki a családosok személyében, de mi a helyzet a nem családosokkal? Ők hogyan viszonyulnak a Decathlonhoz? Erre keresem a választ a záródolgozatomban, ahol a Decathlon imázs képének érvényesülését kutatom a családos, és az önálló életvitelt folytató felnőttek körében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Decathlon, imázs, kampány, marketingkommunikáció, összehasonlítás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |