A Decathlon imázs képének érvényesülése a családos, és az önálló életvitelt folytató felnőttek körében

Kiss Anna (2022) A Decathlon imázs képének érvényesülése a családos, és az önálló életvitelt folytató felnőttek körében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat-Kiss Anna.pdf] PDF
Záródolgozat-Kiss Anna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (801kB)

Absztrakt (kivonat)

A Decathlon egy francia érdekeltségű sportáruház lánc, amely sikeres vállalatként működik több országban, köztük Magyarországon is.  Sikerességének titka, hogy a marketingkommunikációs eszközein keresztül több célcsoportot céloz meg,  mégis akiket a legjobban megszólít, azok a családosok. Így minden adott ahhoz, hogy pozitív imázs kép alakuljon ki a családosok személyében, de mi a helyzet a nem családosokkal? Ők hogyan viszonyulnak a Decathlonhoz? Erre keresem a választ a záródolgozatomban, ahol a Decathlon imázs képének érvényesülését kutatom a családos, és az önálló életvitelt folytató felnőttek körében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Decathlon, imázs, kampány, marketingkommunikáció, összehasonlítás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet