Apró Dóra (2022) A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének kommunikációja. Faculty of International Management and Business. (Unpublished)
![]() |
PDF
Apró Dóra záródolgozat-nyilatkozattal.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
A köztudatban a marketinget az emberek hajlamosak összemosni a vállalati értékesítéssel és a néha nem oly tapintatos, inkább agresszívnek mondható eladásösztönzéssel. Ám a marketingnek a nonprofit szférában is fontos helye van, s gyakorlatilag nélkülözhetetlen a szervezetek mindennapiműködésében, működtetésében. Záródolgozatomban egy hazai nonprofit szervezet, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének (MDOSZ) küldő és belső kommunikációját mutatom be, amely nagyszerű példa lehet egy helyesen, tervszerűen kivitelezett marketingstratégia felépítéséhez és működtetéséhez.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Project work |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | belső kommunikáció fejlesztése, kommunikációs stratégia, nonbusiness marketing, nonprofit szervezet(ek), nonprofit szféra |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2022. Oct. 11. 09:48 |
Last Modified: | 2022. Oct. 11. 09:48 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |