A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének kommunikációja

Apró Dóra (2022) A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének kommunikációja. Faculty of International Management and Business. (Unpublished)

[thumbnail of Apró Dóra záródolgozat-nyilatkozattal.pdf] PDF
Apró Dóra záródolgozat-nyilatkozattal.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

A köztudatban a marketinget az emberek hajlamosak összemosni a vállalati értékesítéssel és a néha nem oly tapintatos, inkább agresszívnek mondható eladásösztönzéssel. Ám a marketingnek a nonprofit szférában is fontos helye van, s gyakorlatilag nélkülözhetetlen a szervezetek mindennapiműködésében, működtetésében. Záródolgozatomban egy hazai nonprofit szervezet, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének (MDOSZ) küldő és belső kommunikációját mutatom be, amely nagyszerű példa lehet egy helyesen, tervszerűen kivitelezett marketingstratégia felépítéséhez és működtetéséhez.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

kereskedelem és marketing

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: belső kommunikáció fejlesztése, kommunikációs stratégia, nonbusiness marketing, nonprofit szervezet(ek), nonprofit szféra
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2022. Oct. 11. 09:48
Last Modified: 2022. Oct. 11. 09:48

Actions (login required)

View Item View Item