Apró Dóra (2022) A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének kommunikációja. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Apró Dóra záródolgozat-nyilatkozattal.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A köztudatban a marketinget az emberek hajlamosak összemosni a vállalati értékesítéssel és a néha nem oly tapintatos, inkább agresszívnek mondható eladásösztönzéssel. Ám a marketingnek a nonprofit szférában is fontos helye van, s gyakorlatilag nélkülözhetetlen a szervezetek mindennapiműködésében, működtetésében. Záródolgozatomban egy hazai nonprofit szervezet, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének (MDOSZ) küldő és belső kommunikációját mutatom be, amely nagyszerű példa lehet egy helyesen, tervszerűen kivitelezett marketingstratégia felépítéséhez és működtetéséhez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | belső kommunikáció fejlesztése, kommunikációs stratégia, nonbusiness marketing, nonprofit szervezet(ek), nonprofit szféra |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |