Az Ikea környezetvédelmi, társadalmi kampányai és azok hatásai a fogyasztókra

Mohácsi Anita (2022) Az Ikea környezetvédelmi, társadalmi kampányai és azok hatásai a fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Mohácsi Anita - LSV60N Szakdolgozat.pdf] PDF
Mohácsi Anita - LSV60N Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozat témám az Ikea környezetvédelmi, társadalmi kampányai és azok hatásai a fogyasztókra. Azért választottam ezt a témát, mert a személyes kötődés mellett érdekesnek tartottam ennek vizsgálatát. Szakdolgozatomban bemutatom az Ikea történetét, kitérek a fogyasztói magatartásokra, valamint, hogy az Ikea, hogyan viszonyul ehhez és milyen szolgáltatásokkal elégíti ki ezeket. Továbbá bemutatom kampányait, marketingstratégiáit és a fontos témákat, amiket érint ezekben a reklámkampányokban. Kutatásomban megvizsgáltam a fogyasztói szokásokat és azt. hogy az emberek hogyan viszonyulnak a reklámokhoz, valamint, hogy milyen véleménnyel vannak az Ikeárol és azokról a témákról, amiket felhasznál reklámkampányaiban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Tomasovics Viktória
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói társadalom, kampányok, környezetvédelem, marketing-kampány, reklámkampányok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet