Mohácsi Anita (2022) Az Ikea környezetvédelmi, társadalmi kampányai és azok hatásai a fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Mohácsi Anita - LSV60N Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozat témám az Ikea környezetvédelmi, társadalmi kampányai és azok hatásai a fogyasztókra. Azért választottam ezt a témát, mert a személyes kötődés mellett érdekesnek tartottam ennek vizsgálatát. Szakdolgozatomban bemutatom az Ikea történetét, kitérek a fogyasztói magatartásokra, valamint, hogy az Ikea, hogyan viszonyul ehhez és milyen szolgáltatásokkal elégíti ki ezeket. Továbbá bemutatom kampányait, marketingstratégiáit és a fontos témákat, amiket érint ezekben a reklámkampányokban. Kutatásomban megvizsgáltam a fogyasztói szokásokat és azt. hogy az emberek hogyan viszonyulnak a reklámokhoz, valamint, hogy milyen véleménnyel vannak az Ikeárol és azokról a témákról, amiket felhasznál reklámkampányaiban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói társadalom, kampányok, környezetvédelem, marketing-kampány, reklámkampányok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |