A reklámok hatása a fogyasztói magatartásra egy ügynökség életében

Somogyi Szonja (2022) A reklámok hatása a fogyasztói magatartásra egy ügynökség életében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat.pdf] PDF
Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A fogyasztó és márka kapcsolat egy egyre nagyobb jelentőséggel bíró téma a marketing világában. Ez a dolgozat a fogyasztói magatartás változásának elemzését tűzte ki célul. Fő állítása, hogy a ma megjelenő reklámok jelentősen megváltoztatták a fogyasztók viselkedésből adódó szokásait. Továbbá, hogy a kreativitás szükséges, ahhoz, hogy a nézők szükségét érezzék a megvásárlását a hirdetett terméknek. Állításaimat egy rövid szekunder kutatással, és saját tapasztalataimmal kiegészítve igyekeztem igazolni a dolgozatban. Emellett törekedtem arra, hogy minél mélyebb tudást nyújtsak néhány, a reklámok világában jól ismert ábrával.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Zelena András
Belső
főiskolai docens; Kommunikáció Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: adatbázis(ok), adatfeldolgozás, ajánlattétel, ábraelemzés, fogyasztói magatartás, kognitív megközelítés, viselkedésformák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet