Somogyi Szonja (2022) A reklámok hatása a fogyasztói magatartásra egy ügynökség életében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A fogyasztó és márka kapcsolat egy egyre nagyobb jelentőséggel bíró téma a marketing világában. Ez a dolgozat a fogyasztói magatartás változásának elemzését tűzte ki célul. Fő állítása, hogy a ma megjelenő reklámok jelentősen megváltoztatták a fogyasztók viselkedésből adódó szokásait. Továbbá, hogy a kreativitás szükséges, ahhoz, hogy a nézők szükségét érezzék a megvásárlását a hirdetett terméknek. Állításaimat egy rövid szekunder kutatással, és saját tapasztalataimmal kiegészítve igyekeztem igazolni a dolgozatban. Emellett törekedtem arra, hogy minél mélyebb tudást nyújtsak néhány, a reklámok világában jól ismert ábrával.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | adatbázis(ok), adatfeldolgozás, ajánlattétel, ábraelemzés, fogyasztói magatartás, kognitív megközelítés, viselkedésformák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |