Az életmódváltás marketingje a közösségi médiában

Tóth Noémi (2022) Az életmódváltás marketingje a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of AZ ÉLETMÓDVÁLTÁS MARKETINGJE A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN.pdf] PDF
AZ ÉLETMÓDVÁLTÁS MARKETINGJE A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az életmódváltás napjainkban egyre inkább elterjedté vált, úgynevezett trenddé vált. Ennek fontos befolyásoló tényezője, hogy az interneten rohamos gyorsasággal terjednek az információk. A közösségi média növekedésével a célközönség is nő, mivel a platformokon történő reklámozás során gyorsabb és előre törőbb eredményeket tudunk elérni. Az online kommunikáció legfontosabb csatornája a közösségi média, amit magánszemélyek és vállalkozások is egyaránt szívesen használnak. Nem véletlen tehát, hogy az üzleti életben is jelentős szerepet tölt be. Az életmódváltás a média fejlődésével is lineárisan növekedik. A ma már trenddé vált életformát rengeteg szolgáltatással és termékkel próbálják népszerűsíteni az érintettek körében. A bioélelmiszerek, a házi alapanyagok, a tudatos táplálkozás alapjai. Az életmódváltásban is kiválóan alkalmazható az online marketing. Ebben az esetben egy mindenki számára kedvező életformát népszerűsítünk, ami áttörő sikereket ér el. Ha ez a továbbiakban se fog változni, akkor tovább nő e közösség létszáma, ami pozitív irányt vet környezetünkre, egészségünkre és a társadalom minden tagjára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, életmód, közösségi média, online kommunikációelmélet, online marketing, táplálkozás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet