Tóth Noémi (2022) Az életmódváltás marketingje a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
AZ ÉLETMÓDVÁLTÁS MARKETINGJE A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az életmódváltás napjainkban egyre inkább elterjedté vált, úgynevezett trenddé vált. Ennek fontos befolyásoló tényezője, hogy az interneten rohamos gyorsasággal terjednek az információk. A közösségi média növekedésével a célközönség is nő, mivel a platformokon történő reklámozás során gyorsabb és előre törőbb eredményeket tudunk elérni. Az online kommunikáció legfontosabb csatornája a közösségi média, amit magánszemélyek és vállalkozások is egyaránt szívesen használnak. Nem véletlen tehát, hogy az üzleti életben is jelentős szerepet tölt be. Az életmódváltás a média fejlődésével is lineárisan növekedik. A ma már trenddé vált életformát rengeteg szolgáltatással és termékkel próbálják népszerűsíteni az érintettek körében. A bioélelmiszerek, a házi alapanyagok, a tudatos táplálkozás alapjai. Az életmódváltásban is kiválóan alkalmazható az online marketing. Ebben az esetben egy mindenki számára kedvező életformát népszerűsítünk, ami áttörő sikereket ér el. Ha ez a továbbiakban se fog változni, akkor tovább nő e közösség létszáma, ami pozitív irányt vet környezetünkre, egészségünkre és a társadalom minden tagjára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, életmód, közösségi média, online kommunikációelmélet, online marketing, táplálkozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |