Online marketing a pandémia ideje alatt

Veres Boglárka (2022) Online marketing a pandémia ideje alatt. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of BUDAPESTI GAZDASÁGI EGYETEM_Veres Boglárka_T5D2HL.pdf] PDF
BUDAPESTI GAZDASÁGI EGYETEM_Veres Boglárka_T5D2HL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (705kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom első felében az online marketingről és annak eszközeiről írok, majd bemutatom, hogy hogyan valósul meg a marketing a közösségi médiában -vagyis hogyan használja a közösségi média a marketinget, mint eszközt. Dolgozatom második felében a kutatási módszereken keresztül vizsgálom hogyan hatott a pandémia az online vásárlási szokásokra, amire az online marketing befolyással volt. A választható kutatási módszerek közül a kérdőíves vizsgálatot alkalmaztam, mint az egyik leggyakoribb primer információszerzési technikát, melynek során érintett ismerőseimet kérdeztem meg a témával kapcsolatban. Az előre megfogalmazott kérdések közvetlen és közvetett módon reflektálnak a megkérdezettek véleményeire. Szekunder kutatás során interjút készítettem, egyet a pandémia időszakában induló céggel, egyet már több éve létező online felületen értékesítő céggel, amely a pandémia ideje alatt érte el virágzása tetőfokát. Valamint egy étrendkiegészítő forgalmazásával foglalkozó MLM céges kapcsolatommal is beszélgetést kezdeményeztem, akinek cége szintén ebben az időszakban megduplázta az előző évek hasonló időszakában lévő bevételeit. Végül beszámolok a kérdőíves vizsgálatom eredményeiről és a szekunder kutatásból levont következtetésekből.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kétyi András
Belső
főiskolai docens; Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék; KKK
Tamási Réka
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Covid-19, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, közösségi média, online marketing, online reklám, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet