Employer Branding stratégia megalapozása a WHC Kft. részére

Magyari Gyöngyi (2022) Employer Branding stratégia megalapozása a WHC Kft. részére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Magyari_Gyöngyi.pdf] PDF
Szakdolgozat_Magyari_Gyöngyi.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (958kB)

Absztrakt (kivonat)

A munkaerőpiac folyamatos átalakuláson megy keresztül a gazdasági környezet változásainak hatására. Ezt a változást a 2020-ban Magyarországra érkező COVID-19 világjárvány jelentősen felgyorsította, és gyökeresen átalakította azt, hogy mik azok az értékek egy vállalaton belül, amelyek vonzó munkahellyé teszik azt.Dolgozatomban célul tűztem ki azon gazdasági tényezők feltárását, melyek hozzájárultak a munkavállalói elégedettség csökkenéséhez. A WHC Kft. munkáltatói márkaépítés stratégiájának alapja a piac felmérése és a munkavállalói értékek feltárása. Célom, hogy olyan – munkavállalóknak fontos – értékeket határozzak meg, melyek segítik a stratégia kialakítását.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belső marketing, dolgozók elégedettségi vizsgálata, employer brand, márka, márkastratégiák, Munkáltatói márka, stratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet