Marketingkommunikációs tevékenységek egy vállalat életében

Czitor Kinga (2022) Marketingkommunikációs tevékenységek egy vállalat életében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of O56DF3_Czitor_Kinga_Záródolgozat_.pdf] PDF
O56DF3_Czitor_Kinga_Záródolgozat_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (606kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom fő témája a marketingkommunikáció tevekénységei egy adott vállalatnál. Az én választott vállalatom a Nemzeti Művelődési Intézet Nonprofit Közhasznú Korlátolt Felelősségű Társaság, azért választottam ezt az Intézetet mivel, a szakmai gyakorlati időmet is ennél a cégnél töltöttem és itt is dolgozom. A dolgozat legeslegelején összefoglalom röviden, hogy miért is ezt a témát választottam. Ezt követően ismertetem a marketinget és a marketingkommunikáció fő eszközeit és előnyeit. Kifejtettem a marketing-mix fontosságát és a mixnek az elemeit (ár, hely, termék és a kommunikáció) ezek közül is az utolsó a fontos, ami ugyan a dolgozatom fő elemét képzi. A marketing mix szemléltetése után a marketingkommunikációt és annak az eszközeit mutatom be. Az eszközök közül is az ATL és a BTL eszközöket és ezeknek az eszközeit. Ezeknek az eszközöknek a bemutatása azért is volt fontos mivel a vállalat is használja ezeket az eszközöket, amiket röviden taglaltam az esszém során. Az Intézet bemutatását követően betekintést nyújtottam az intézet által használ marketingkommunikációs eszközökre. A dolgozatban a kutatás részét kvalitatív kutatással oldottam meg, még pedig mélyinterjúk keretein beül. Az interjú során arra törekedtem és ezt tartottam szem előtt, hogy megtudhassam a hozzá értő szakemberektől mi az a marketingkommunikációs eszköz, ami egy vállalat életemben jól működik és mi az az eszköz, ami kevésbé alkalmazható egy vállalatnál majd ezek után következtetést vontam le belőle majd egy javaslatot tettem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Pólya Éva
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, nonprofit vállalat, vállalati kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet