Dobó-Kocsis Mónika Éva (2022) Az online marketing szerepe az ingatlanértékesítésben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Az online marketing szerepe az ingatlanértékesítésben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomat az ingatlanpiaci helyzetről írom, pontosabban az online marketing szerepéről az értékesítési folyamat során, amit egy primer kutatással bővítem ki, mellyel azt szeretném vizsgálni, mennyire fontos az online marketing szerepe az átlag vásárló számára, és mennyire hangsúlyos a helyes használata. Vizsgálatom során három mélyinterjú és egy kérdőív lesz segítségemre. Az interjú alanyom három jól ismert ingatlanközvetítő lesz, akik mögött már tíz-tíz év tapasztalattal rendelkeznek, és remekül átlátják a piaci helyzetet. Interjúkérdéseim főleg arra irányultak, hogy az árakat mennyire tudja befolyásolni a marketing mennyisége és minőség. A kérdőívem pedig anonim marad, de így is remekül tükrözi a vásárlók átláthatóságát és akaratát a témában. Továbbá több hazai, illetve külföldi irodalom vizsgálati eredményeit fogom bemutatni. Ki fogok térni az egyre jobban erősödő piaci fluktuációra, mely miatt már az ingatlanos szakma igencsak rossz hírnévnek örvend, viszont kitérek az ellenérvekre is, hogy mennyire fejlődik a tudomány e téren és mennyire segíti a hétköznapi embereket a pandémia alatt is professzionális rendszereken keresztül biztonságosan hozzáférni az ingatlanokhoz.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | ingatlan, ingatlanértékesítés, ingatlanpiac, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |