A nyomtatott sajtó és a rádió marketing szemléletű elemzése, és életképességének vizsgálata

Ács Zoltán Gergely (2022) A nyomtatott sajtó és a rádió marketing szemléletű elemzése, és életképességének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat_FOSZK_Ács_Zoltán_(JQ5XC5).pdf] PDF
Záródolgozat_FOSZK_Ács_Zoltán_(JQ5XC5).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom fő témája, a nyomtatott sajtó, és a rádió jelenlegi piaci helyzetének bemutatása. A célom az volt, hogy a nyomtatott sajtó magyarországi népszerűségét vizsgáljam, és a rádió hallgatottságát elemezzem. Ezeket különböző átfogó szempontok alapján részletesen tanulmányozzam. Célom eléréséhez, szekunder és primer kutatást egyaránt alkalmaztam. A magyar lakosság körében végeztem a kutatást, nemtől és kortól függetlenül. A felmérésemnek nem volt kizárólagos célcsoportja, mert egy átfogó képet szerettem volna kapni a jelen helyzetről. A legtöbben a fiatal- és a középkorosztályból válaszoltak a kérdésekre. Eredményeim szerint a nyomtatott sajtónak hosszútávon bizonytalan a jövője, az olvasottságuk csökkenő tendenciát mutat. A rádió népszerűsége nem csökken, az adatok alapján a hallgatottsági hajlandóság töretlen.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: hallgatottság, hazai, helyzetkép, rádió, sajtó
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet