Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire

Kiss Erika (2022) Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kiss_Erika_AQLBRP_2022.pdf] PDF
Kiss_Erika_AQLBRP_2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (615kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom keretein belül az influencer-eknek a Z generáció vásárlási döntéseire gyakorolt hatását vizsgálom. Az első részben bemutatom a marketingkommunikációt, azon belül is a hagyományos, valamint az online eszközeit. A következő részben bemutatom a napjainkban igencsak nagy népszerűségnek örvendő influencer marketinget. Megvizsgálom, hogy mi is az az influencer marketing, kik azok az influencer-ek, valamint, hogy miért van szükség rájuk. Ezután egy szekunder kutatást végzek az influencer-ek vásárlási döntésekre gyakorolt hatásáról és az influencer marketing jelentőségéről. Szakdolgozatom második felében egy primer kutatás kérdőívét elemzem, majd összehasonlítom a két kutatás eredményeit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács Ildikó
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Szabó Edit
Külső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: döntések, hatás(ok), influencerek, vásárlási, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet