A márka és arculat jelentősége, megújulása és ennek marketingkommunikációja a cégek életében

Lénárt Beatrix (2022) A márka és arculat jelentősége, megújulása és ennek marketingkommunikációja a cégek életében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Lénárt Beatrix_záródolgozat_CFJFJ5.pdf] PDF
Lénárt Beatrix_záródolgozat_CFJFJ5.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (710kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája a márka és arculat jelentősége, megújulása és ennek marketingkommunikációja a cégek életében volt.  KPMG-nél töltöttem a szakmai gyakorlatomat. Ebben az évben arculat váltáson megy át a cég, aminek a folyamatát követhettem végig. Ez inspirálta a téma választásom, így ezt foglaltam össze a záródolgozatomba. Az arculat és márka témakörében sok magyar és külföldi irodalom elolvasásával jutottam a legtöbb ismerethez.  Munkatársaim segítségével végeztem a kutatásomat, amit interjú formájában készítettem el. Ebből nagyon sok értékes és releváns információhoz jutottam a márkázással kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: arculat - image, arculattervezés, marketing, márka, márkanév
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet