Lénárt Beatrix (2022) A márka és arculat jelentősége, megújulása és ennek marketingkommunikációja a cégek életében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Lénárt Beatrix_záródolgozat_CFJFJ5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (710kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája a márka és arculat jelentősége, megújulása és ennek marketingkommunikációja a cégek életében volt. KPMG-nél töltöttem a szakmai gyakorlatomat. Ebben az évben arculat váltáson megy át a cég, aminek a folyamatát követhettem végig. Ez inspirálta a téma választásom, így ezt foglaltam össze a záródolgozatomba. Az arculat és márka témakörében sok magyar és külföldi irodalom elolvasásával jutottam a legtöbb ismerethez. Munkatársaim segítségével végeztem a kutatásomat, amit interjú formájában készítettem el. Ebből nagyon sok értékes és releváns információhoz jutottam a márkázással kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, arculattervezés, marketing, márka, márkanév |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |