Nagy György László (2022) Marketing aktivitások az online webáruházakban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_ZB66BR_V2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom a webáruházak online marketingkommunikációit öleli fel, veszi sorra a legjellemzőbbeket, mint például mennyiségi árkedvezmény, promóciós ár, vagy kuponkedvezmény. Kvantitatív kérdőívben összesen 109 felhasználót kérdeztem meg a gyakori webáruház marketingkommunikációhoz való viszonyáról. Elemzéseimet legtöbbször kontingencia táblákat használva végeztem, gyakran nemre és korosztályra osztva. Kutatásom végén megállapítottam, hogy mely marketingeszközök azok, amelyeket szeretik és keresik a vásárlók online vásárlásaik során és melyek azok, amelyeket nem vagy kevésbé szeretnek, használnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | árazás, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói magatartás, kedvezmények, marketingkommunikáció, promóció, webáruház, weboldal |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |