Marketing aktivitások az online webáruházakban

Nagy György László (2022) Marketing aktivitások az online webáruházakban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_ZB66BR_V2.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_ZB66BR_V2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom a webáruházak online marketingkommunikációit öleli fel, veszi sorra a legjellemzőbbeket, mint például mennyiségi árkedvezmény, promóciós ár, vagy kuponkedvezmény. Kvantitatív kérdőívben összesen 109 felhasználót kérdeztem meg a gyakori webáruház marketingkommunikációhoz való viszonyáról. Elemzéseimet legtöbbször kontingencia táblákat használva végeztem, gyakran nemre és korosztályra osztva. Kutatásom végén megállapítottam, hogy mely marketingeszközök azok, amelyeket szeretik és keresik a vásárlók online vásárlásaik során és melyek azok, amelyeket nem vagy kevésbé szeretnek, használnak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árazás, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói magatartás, kedvezmények, marketingkommunikáció, promóció, webáruház, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet