A Brands & More Hungary Kft. értékesítési- és marketing stratégiája

Lipták Márton (2022) A Brands & More Hungary Kft. értékesítési- és marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Liptak_Marton_szakdolgozat.pdf] PDF
Liptak_Marton_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Április 29..

Download (6MB)
[thumbnail of HPSCAN_20220411205812515_2022-04-11_205929205.pdf] PDF
HPSCAN_20220411205812515_2022-04-11_205929205.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Fito márkaismertség (növényápolás, növényvédelem) (válaszok).xlsx.zip] Archive (ZIP)
Fito márkaismertség (növényápolás, növényvédelem) (válaszok).xlsx.zip
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Április 29..

Download (22kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a Brands & More Hungary Kft. értékesítési- és marketing stratégiáját elemeztem és mutattam be a vállalat fő márkáján, a Fito-n keresztül. Az témát azért választottam, mert nagyon érdekesnek találtam a munkahelyem fő profilját és marketing tevékenységét. A szekunder információgyűjtés segítségével elhelyeztem a vállalkozást a makro környezeti feltételrendszerben és megvizsgáltam a vállalkozás mikrokörnyezetét is. Ezekhez a szekunder kutatásokhoz különböző modelleket alkalmaztam, amelyek segítenek felvázolni egy vállalat külső és belső környezetét egyaránt. A modellek, amiket alkalmaztam a STEEP-analízis, a Porter-féle öt versenyerő modell, valamint a SWOT mátrix és a BCG-mátrix. Megvizsgáltam a vállalkozás húzómárkájának az ismertségét, ezáltal javaslatokat tettem a marketing- és értékesítési stratégia változtatására, javítására. A kutatás eredményeképp válaszokat találtam a minden forgalmazót érintő kérdésekre, az ötleteimet, terveimet megosztom munkaadómmal, akinek köszönhetem az információk jó részét. Remélem ezáltal hozzájárulhatok egy működő gazdasági szervezet tevékenységének szofisztikáltabbá tételéhez és a már említett -munkavállaló lévén - közös célokhoz. Amennyiben egy-két ötletem realizálódik, a munkám nem marad elméleti síkon: fizikailag is értelmet nyer.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, disztribúció, értékesítés, marketing, stratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:47
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet