Lipták Márton (2022) A Brands & More Hungary Kft. értékesítési- és marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Liptak_Marton_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Április 29.. Download (6MB) |
|
PDF
HPSCAN_20220411205812515_2022-04-11_205929205.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
Archive (ZIP)
Fito márkaismertség (növényápolás, növényvédelem) (válaszok).xlsx.zip Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Április 29.. Download (22kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a Brands & More Hungary Kft. értékesítési- és marketing stratégiáját elemeztem és mutattam be a vállalat fő márkáján, a Fito-n keresztül. Az témát azért választottam, mert nagyon érdekesnek találtam a munkahelyem fő profilját és marketing tevékenységét. A szekunder információgyűjtés segítségével elhelyeztem a vállalkozást a makro környezeti feltételrendszerben és megvizsgáltam a vállalkozás mikrokörnyezetét is. Ezekhez a szekunder kutatásokhoz különböző modelleket alkalmaztam, amelyek segítenek felvázolni egy vállalat külső és belső környezetét egyaránt. A modellek, amiket alkalmaztam a STEEP-analízis, a Porter-féle öt versenyerő modell, valamint a SWOT mátrix és a BCG-mátrix. Megvizsgáltam a vállalkozás húzómárkájának az ismertségét, ezáltal javaslatokat tettem a marketing- és értékesítési stratégia változtatására, javítására. A kutatás eredményeképp válaszokat találtam a minden forgalmazót érintő kérdésekre, az ötleteimet, terveimet megosztom munkaadómmal, akinek köszönhetem az információk jó részét. Remélem ezáltal hozzájárulhatok egy működő gazdasági szervezet tevékenységének szofisztikáltabbá tételéhez és a már említett -munkavállaló lévén - közös célokhoz. Amennyiben egy-két ötletem realizálódik, a munkám nem marad elméleti síkon: fizikailag is értelmet nyer.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, disztribúció, értékesítés, marketing, stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:47 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |