Kormányos Péter Dávid (2014) A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_KormányosP.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A FACEBOOK ÉS AZ INSTAGRAM REKLÁMOZÁSI HATÁSAI AZ FMCG SZEKTORBAN
Angol cím
The advertising impacts of Facebook and Instagram in the FMCG industry
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | FMCG, Közösségi média, Facebook, Instagram, Online marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:13 |
Utolsó módosítás: | 2015. Nov. 11. 10:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |