Nagy Nóra (2022) Reklámügynökségek szerepe a marketingben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Reklámügynökségek szerepe a marketingben_Nagy Nóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja, hogy megismertessem a reklámügynökségek belső szervezeti felosztását, munkamódszereiket, illetve kutatási és szervezési folyamataikat. Kutatásom során a hipotézisemet próbálom alátámasztani valós információkkal és megtörtént eseményekkel. Az általam választott vállalkozás a We Love Kreatív Kft., ami egy húsz éves piaci múlttal bíró, magyar tulajdonú, kreatív TTL ügynökség, ahol marketing gyakornoki pozíciót töltöttem be Továbbá lesz szó az online marketingről, a tartalommarketingről, a cég 360 fokos stratégiájáról illetve a BTL és integrált kommunikációról is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 360 fokos stratégia, BTL, integrált kommunikáció, online marketing, reklámügynökség, SEO, szervezeti felépítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:47 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |