Lendvai Melinda Valéria (2022) A Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézet marketingtevékenysége. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
| 
              
PDF
 A Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézet marketingtevékenysége.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (417kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
A jelen szakdolgozatban a Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézet, azaz a SZTAKI marketingtevékenységének, valamint PR stratégiájának bemutatásáról szól. A dolgozatomban azt fogom ismertetni, hogy az intézet milyen külső és belső PR eszközöket használ kommunikációja során. A dolgozatom azért lehet hasznos a szervezet számára, mert elképzelhető, hogy a jelenlegi önmagáról kialakított képe nem tükrözi megfelelően azt, amit a SZTAKI a szervezetről szeretne kommunikálni. A kommunikációs tevékenységének elemzése, valamint javaslattételi fejezet rávilágíthat arra, hogy a kutatóintézetnek mit szükséges megváltoztatnia a kommunikációja során annak érdekében, hogy a kívánt eredményt érhesse el, a megfelelő célcsoportokat célozhassa meg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | belső PR, marketingeszközök, marketingkommunikáció, public relations, SZTAKI | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:47 | 
| Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:47 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
