A Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézet marketingtevékenysége

Lendvai Melinda Valéria (2022) A Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézet marketingtevékenysége. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A Számítástechnikai és Automatizálási  Kutatóintézet marketingtevékenysége.pdf] PDF
A Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézet marketingtevékenysége.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (417kB)

Absztrakt (kivonat)

A jelen szakdolgozatban a Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézet, azaz a SZTAKI marketingtevékenységének, valamint PR stratégiájának bemutatásáról szól. A dolgozatomban azt fogom ismertetni, hogy az intézet milyen külső és belső PR eszközöket használ kommunikációja során. A dolgozatom azért lehet hasznos a szervezet számára, mert elképzelhető, hogy a jelenlegi önmagáról kialakított képe nem tükrözi megfelelően azt, amit a SZTAKI a szervezetről szeretne kommunikálni. A kommunikációs tevékenységének elemzése, valamint javaslattételi fejezet rávilágíthat arra, hogy a kutatóintézetnek mit szükséges megváltoztatnia a kommunikációja során annak érdekében, hogy a kívánt eredményt érhesse el, a megfelelő célcsoportokat célozhassa meg.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: belső PR, marketingeszközök, marketingkommunikáció, public relations, SZTAKI
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:47
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet