Bíró Alexandra (2022) Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Szakdolgozat Bíró Alexandra 2022.pdf Download (2MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (306kB) |
Absztrakt (kivonat)
Diplomadolgozatomban a szépségipar területét vizsgálom, azon belül is a professzionális kozmetikai márkák, illetve szalonok marketingstratégiáját. A professzionális kozmetikumok elsősorban a kozmetikus szakemberek számára készülnek, azonban a piacon elérhető márkák többsége már a lakosság felé is kínál termékpalettát. Kutatásom kiterjed a szépségipar történetére, jelenlegi helyzetére, valamint célzottan ezen terület márkáinak ismertetésére, feltérképezésére. Elengedhetetlennek tartom a témában a márkaérték bemutatását, valamint kitérek a márka és fogyasztó között kialakult kapcsolatokra. Primer kutatásom során kvalitatív és kvantitatív módszert egyaránt alkalmaztam, hogy az érintett témakört több szemszögből elemezhessem. A kvalitatív kutatás során mélyinterjúkat folytattam kozmetikai márkák marketingstratégiájára is rálátó szakembereivel, a kvantitatív kutatásnál a kozmetikusok által használt márkákat elemeztem, valamint a szakemberek és a professzionális márkák marketingtevékenységét. Szekunder kutatásom során felmértem a szépségipar történetét, jelenlegi helyzetét és az aktuális trendeket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kozmetikai cikkek, marketing, marketingtevékenység, márkaépítés, márkaérték, professzionális, szépségipar, szolgáltatók |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:47 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:47 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/41379 |
Actions (login required)
Tétel nézet |