A Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése

Kujbus Fanni (2022) A Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kujbus-Fanni-K12MUK-szakdolgozat-2022.pdf] PDF
Kujbus-Fanni-K12MUK-szakdolgozat-2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Április 30..

Download (1MB)
[thumbnail of BUDAPESTI GAZDASAGI EGYETEM.pdf] PDF
BUDAPESTI GAZDASAGI EGYETEM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (289kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat témája a Johnson&Johnsoon által forgalmazott márka, a Neutrogena. Ezen belül pedig a Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése.  A dolgozat ismerteti elsősorban a marketingstratégiát és a verenykörnyezetet. Majd bemutatásra kerül az anti-aging bőrtípus és az anti-aging piac. A cég és a márka bemutatásával folytattam. Majd a gyakorlati részben ismertetem a termékcsalád bevezetésének lépéseit, hogy a Johnson&Johnson ez hogyan is követte. A dolgozat fókuszában álló kérdés, hogy sikeres-e volt a bevezetés. A végén pedig egy fogyasztói kérdőívvel támasztom alá a meglévő tudásomat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: cég, marketing, Neutrogena, piaci termékek, termék bevezetés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:47
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet