Kujbus Fanni (2022) A Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kujbus-Fanni-K12MUK-szakdolgozat-2022.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Április 30.. Download (1MB) |
|
PDF
BUDAPESTI GAZDASAGI EGYETEM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (289kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat témája a Johnson&Johnsoon által forgalmazott márka, a Neutrogena. Ezen belül pedig a Neutrogena Bright Boost termékcsalád bevezetése. A dolgozat ismerteti elsősorban a marketingstratégiát és a verenykörnyezetet. Majd bemutatásra kerül az anti-aging bőrtípus és az anti-aging piac. A cég és a márka bemutatásával folytattam. Majd a gyakorlati részben ismertetem a termékcsalád bevezetésének lépéseit, hogy a Johnson&Johnson ez hogyan is követte. A dolgozat fókuszában álló kérdés, hogy sikeres-e volt a bevezetés. A végén pedig egy fogyasztói kérdőívvel támasztom alá a meglévő tudásomat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cég, marketing, Neutrogena, piaci termékek, termék bevezetés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:47 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |