Egy magyar startup inbound stratégiája

Sas Alíz (2022) Egy magyar startup inbound stratégiája. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Sas_Alíz_FDQD2L_Záródolgozat_FOSZK_Egy magyar startup inbound stratégiája.pdf] PDF
Sas_Alíz_FDQD2L_Záródolgozat_FOSZK_Egy magyar startup inbound stratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Gyorsan fejlődő világunkban egyre nagyobb teret hódít az innováció, az innovatív termékek és szolgáltatások létrehozása, megalkotása, melyhez valami olyan egyedivel, új gondolattal szükséges előállni, amely előre vihet egy gazdasági szektort, vagy a társadalmat lokális és/vagy nemzetközi szinten. Mind ezek kivitelezésére főszereplőként a startup-vállalkozások hivatottak. A startupok a kockázat esélyével, de nagy növekedési potenciállal indulnak el elképzelésük fejlesztésének útján. A sikerhez azonban nem elég a jó ötlet, megfelelő üzleti tervre, növekedési és marketing stratégiára van szükség. Szakdolgozatomban megvizsgálom a startup-vállalkozások európai és hazai helyzetét, majd egy globális piacon jelenlévő magyar szolgáltatói startupot (mára scaleup) mutatok be. Az ismertetés után bővebben taglalom növekedési, ügyfélszerzési stratégiájukat, valamint marketing tevékenységüket, mely mind az inbound marketing nyomán épül fel. Ez a módszer jelenti a B2B marketing jövőjét, ugyanis a hagyományos outbound módszerhez képest fogyasztóbarátabb és több szempontból hatékonyabb. Ezt felismerve az általam vizsgált startup létrehozta komplex, vállalati növekedésre, effektív értékesítésre megoldást kínáló szolgáltatását, ezzel együtt házon belüli folyamatait, melynek működése, felépítése, legfontosabb elemei kerülnek bemutatásra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: B2B, inbound, marketing, outsourcing, scaleup, startup, szolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:47
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet