Kovácsné Szmolicza Judit (2022) A Lidl magyarországi sikerének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
SZAKDOLGOZAT BGE KOVÁCSNÉ SZ.JUDIT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (801kB) |
Absztrakt (kivonat)
Életem során mindig kereskedelemben dolgoztam érdeklődéssel figyeltem az ágazatban végbemenő változásokat. Hazánk kereskedelme a rendszerváltás idején kezdett gyökeresen átalakulni. A rosszul működő tervgazdálkodást felváltotta a profitorientált piac. A határok megnyitása lehetőséget adott a nyugatról érkező termékek beáramlására. A sarki kisboltok mellett megjelentek a hazai és külföldi tulajdonú hálózatok.Szakdolgozatom elsődleges célja a Lidl diszkonthálózat magyarországi sikerének vizsgálata, különös tekintettel az értékesítési és marketing stratégiára. A tanulmány azt kutatja , hogy milyen technikák és eszközök segítségével érte el a hálózat , hogy a vásárlók visszatérő fogyasztók legyenek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, diszkonthálózat, értékesítés, fenntarthatóság, FMCG termékek, marketing, Porter 5 erő modell, swot elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Okt. 11. 09:47 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 09:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |