A Lidl magyarországi sikerének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból

Kovácsné Szmolicza Judit (2022) A Lidl magyarországi sikerének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT BGE KOVÁCSNÉ SZ.JUDIT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT BGE KOVÁCSNÉ SZ.JUDIT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (801kB)

Absztrakt (kivonat)

Életem során mindig kereskedelemben dolgoztam érdeklődéssel figyeltem az ágazatban végbemenő változásokat. Hazánk kereskedelme a rendszerváltás idején kezdett gyökeresen átalakulni. A rosszul működő tervgazdálkodást felváltotta a profitorientált piac. A határok megnyitása lehetőséget adott a nyugatról érkező termékek beáramlására. A sarki kisboltok mellett megjelentek a hazai és külföldi tulajdonú hálózatok.Szakdolgozatom elsődleges célja a Lidl diszkonthálózat magyarországi sikerének vizsgálata, különös tekintettel az értékesítési és marketing stratégiára. A tanulmány azt kutatja , hogy milyen technikák és eszközök segítségével érte el a hálózat , hogy a vásárlók visszatérő fogyasztók legyenek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, diszkonthálózat, értékesítés, fenntarthatóság, FMCG termékek, marketing, Porter 5 erő modell, swot elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:47
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet