Vendéglátás marketing vizsgálata a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő Kft. példáján keresztül

Sárosi Bence Botond (2022) Vendéglátás marketing vizsgálata a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Vendéglátás Marketing a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő példáján keresztül.pdf] PDF
Vendéglátás Marketing a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. Április 27..

Download (1MB)
[thumbnail of Kérelem szakdolgozat bizalmas kezeléséhez.pdf] PDF
Kérelem szakdolgozat bizalmas kezeléséhez.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (614kB)

Absztrakt (kivonat)

Az általam választott téma napjainkban egyre jobban visszanyeri aktualitását, hiszen a COVID-19 járvány végének köszönhetően az emberek vissza tudnak térni a régi életükhöz. A vendéglátás marketing szerintem egy elég érdekes téma hiszen itt is nagyon jól lehet használni a gyakorlatban azokat az ismereteket, amiket az iskolában kaptunk. Ilyen például a szolgáltatás marketing, 7P, hirdetési formák és a kommunikációs eszközök többek között. A dolgozatomban felhasználom azokat az elméleti ismereteket, amit az egyetemi képzés során szereztem, illetve a szakmai gyakorlaton során tapasztaltam. A dolgozatom több kulcsfontosságú témát érint, többek között, szakmai gyakorlati helyemhez kapcsolódva, a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő Kft. vezetőségének bevonásával készült egy SWOT analízis. Ebben a részben kerül bemutatásra a cég marketingstratégiája, valamint a fürdő 2022-2026 közötti időszakra vonatkozó fejlesztései. A dolgozatom másik nagyobb része pedig egy primer kutatás, ami a vendégelégedettség mérésből kapott adatok elemzéséről szól, azonban ez is mint a SWOT analízis a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő Kft.-vel közösen készült el, amibe már a fürdő saját szállodája is részt kap, mivel oda nagyon sok többségében külföldi vendég jár. A kutatási eredményeknek köszönhetően a szervezet meg tudja határozni a fejlesztési területeit, melyek azok a hibák, amiket ki kell javítani az elégedettség növelése céljából. A szakdolgozat utolsó részében pedig kitérek a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő Kft., piacszegmentációs és marketing mix elemeinek bemutatására. Ezen belül vizsgálom, hogy milyen social media felületeket használ és azokon keresztül, hogyan éri el a vendégeket. A szakdolgozat elkészítésekor alaposan és tudatosan kerestem meg azokat a szakirodalmakat, amelyeket fel tudok használni az elkészítéshez. Természetesen a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő Kft. is biztosított rengeteg információt, amivel eltudtuk készíteni a SWOT analízist, továbbá a vendégelégedettség méréséből eddig kapott adatokat is biztosították számomra. A dolgozatomban elsősorban szeretném azt igazolni, hogy mekkora szerepe van egy cégnél a különféle elemzéseknek és az abból kapott eredményekből mennyire lehet meghatározni a stratégát, a célokat, orvosolni az esetlegesen előforduló problémákat, hogy a vendégek többször is visszatérjenek. A téma aktualitását tekintve, pedig a dolgozatban megvizsgáltam azt is, hogy milyen következményei voltak és vannak a COVID-19 járványnak, mind a fejlesztések és az eredményadatok tekintetében. Az elemzésnél elősorban a látogatószámok a legfontosabb adatok hiszen, ha nincsen vendég akkor nem is lehet eredményeket elérni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, adafeldolgozás, ábrák, eredmény adatok, SWOT-elemzés, vállalati marketing stratégiák, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:46
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet