A Career Training Internships marketingstratégiájának elemzése

Miklós Dóra Annamária (2022) A Career Training Internships marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Miklós Dóra Annamária_Szakdolgozat.pdf] PDF
Miklós Dóra Annamária_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (597kB)

Absztrakt (kivonat)

Mindenekelőtt egy átfogó, ugyanakkor rövid betekintést szeretnék nyújtani a cég történetébe, annak miértjének létrejöttére. Az alapok bemutatása után kitérek a makrokörnyezeti feltételek bemutatására, mint a STEEP elemzés, melynek keretén belül ismertetni fogom az ír piac sajátosságait. Ezt követi majd a SWOT analízis és egy átfogó versenytárs elemzés a mikrokörnyezeti feltételeken belül. A szakdolgozat témáját figyelembe véve a hangsúly a marketingstartégia bemutatásán van. Ennek első lépéseként meghatározom a cég főcsoportját, illetve az üzleti területüket. Nem elhanyagolható ezek mellett a marketing mix sem. Mivel a jelen cég szolgáltatást kínál az ügyfelek számára, így a kibővített, a szolgáltatásokra szabott marketing mixet, azaz a 7p-t fogom elemzeni. Ezen belül is nagy hangsúlyt fogok fektetni a cég működésének, a folyamatának a bemutatására, melynek ismerete elengedhetetlen az egész megértéséhez. A tapasztalatok tekintetében szeretnék javaslatot tenni a belső folyamatok átalakítására. Ez azonban nem csak magát a marketingstratégiát foglalja magában, hanem minden olyan részletet/folyamatot, mely befolyásolással bír a marketingstratégia alakulására. A javasolt változtatások alkalmazása nagy mértékben előre mozdíthatja a már jelenleg is használatban lévő marketingstratégiát, illetve a cég pozícióját nem csak az Ír, hanem nemzetközi piacokon is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, marketing mix, marketingstratégia, steep elemzés, SWOT analízis
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Okt. 11. 09:46
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 09:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet